Trump-domheid inzake Zweden opnieuw aangetoond

Martien Pennings

(Door Spartacus)

Zweeds ambulancepersoneel gebruikt militaire gear tegen handgranaten

#lastnightinsweden verscheen er een interview met Zweden’s hoofd van de ambulance-unie, Gordon Grattidge. En ja, die laat er eigenlijk geen gras over groeien. Zweeds ambulance-personeel heeft militaire uitrusting nodig om zich te beschermen tegen o.a. handgranaten. ( . . .) Maar goed, wat is die Trump een domme man hè, oh oh oh. Lees het middenstukkie op GeenStijl>>>.

__________________

View original post

REALISTISCHE LEZERSREACTIES (DEEL 32)

eunmask

reactions

De islam is onze ondergang , ik heb dat met eigen ogen 11 jaar lang waargenomen in islam landen . Islam is geen religie het is een ideology die wereld heerschappij nastreeft . Ik was In Damascus , Deir_Al-Zor , Aleppo , Palmyra , en op talloze andere plaatsen ,de monstrosity die ik helaas in stilte heb moeten aanschouwen omdat ik in die landen voor mijn beroep was gestationeerd is niet te bevatten. Het is voor mij onbegrijpelijk dat dit in Nederland wordt binnen gehaald en nog gefaciliteerd ook . Is dat dan echt een blinde naïveteit van de regering , de politiek en zelfs van de media ? Nee het is een streven van individuele personen naar macht , op het regering pluche zitten en kapitaal op bouwen . Een smerig vorm verraad aan de Nederlandse bevolking , ik ben inmiddels gepensioneerd ( gelukkig ) maar wat ik in…

View original post 86 woorden meer

De islamitische bezetting van Nederland in cijfers

Allereerst moeten we niet vergeten dat het CBS derde en vierde generatie mohammedanen als Nederlanders telt en dat de bezetting dus al veel verder gevorderd is dan we cijfermatig kunnen achterhalen. Daarnaast liegt het CBS ook nog eens keihard over het aantal mohammedanen in Nederland. En dat zal niet per ongeluk zijn. De reden ligt voor de hand: “U mag niet weten dat u uitgeleverd bent, want anders zou u wel eens in opstand kunnen komen“.

Dit is een kaart van Amsterdam, de rode gebieden moeten als verloren beschouwd worden. Hier staat een interactieve klikbare versie van het CBS. U kunt in- en uitzoomen en ook uw eigen stad bekijken. De kaart via de link staat ingesteld op ‘per buurt’ (mijn keuze), bovenaan kunt u daar ‘wijk’, ‘gemeente’, ‘per 100m2’, ‘per 500m2’, etc. invullen. Ook kunt u er allerlei andere dingetjes opzoeken.

naamloos

De legenda bij de…

View original post 619 woorden meer