De leugens van Mark Rutte in het verkiezingsdebat op een rijtje

Niet allemaal, dat is onbegonnen werk. Het is onvoorstelbaar dat iemand zonder met de ogen te knipperen of zijn hand er voor om te draaien een dergelijke hoeveelheid leugens kan spuien in zo korte tijd. Als je je daar niet de ogen voor uit je kop schaamt, dan kan het niet anders, naar mijn idee, dan dat je een in en in slecht mens bent.

En dan heb ik het nog niet eens over zijn desastreuze plannen voor Nederland. Daar berichten we hier bijna dagelijks over. Ik bedoel het puur persoonlijk. Hoe kan dat ? Ik kan er niet bij. Hij weet zelf toch dat die staat te liegen ? Heeft die er schijt aan ? Hij lijkt er soms zelfs trots op te zijn, alsof die het slim vindt van zichzelf. Na leugen nummer zoveel staat hij vergenoegd te glunderen. Wat ik zie is een amoreel persoon, een gewetenloos…

View original post 1.272 woorden meer

