Aasgier Pauw parasiteert verder, deze keer op “Stockholm” en de woorden islam en moslim vallen niet

Martien Pennings

Van links naar rechts: de Amerikadeskundige, de Zwedendeskundige en de terreurdeskundige

“Dit zijn mijn gasten, maar wat viel ons verder op, vandaag? Uiteraard die 4 doden en 15 gewonden bij een terreuraanslag in Stockholm.”

Jeroen Pauw. Routineus en vrolijk, just another day van lekker in de schijnwerpers veilig regressief-links gelul produceren. Dat political correctness kills, kan ze geen zak schelen, de vertegenwoordigers van het zelfverheffingsneuroten-machtsconglomeraat. Inderdaad: “Aanslag Stockholm. De media relativeren het meteen weg.

Ik weet nagenoeg zeker dat de woorden “islam” en “moslim” niet vielen in de uitzending, maar ik ga het gezwatel niet meer helemaal terugkijken. Meestal zet ik me ’s avonds rond elven voor de tv om Pauw te zien parasiteren op het nieuws – verdomd: hij heeft wel iets van een aasgier! – want dan blijf ik op de hoogte van wat er in de narcistisch-hedonistische links-regressieve koppen speelt en ik…

View original post 352 woorden meer

