Israël: de links-regressieve leugenlasterlijke haathetze gaat dóórrrrrrrr!!!!

Martien Pennings

Theo Koelé correspondent bij de Volkskrant in Israël en dus uiteráárd een antisemiet beziehungweise Israël-irrationalist beziehungsweise “anti-zionist” en misschien beziehungsweise ook wel gewoon halve gare rotzak

Een paar artikelen op Likoed Nederland die ik even gemist had vanwege druk met pogingen tot verdelging van andere regressief-linkse tiefus-zooi. Maar bij deze breng ik die Likoed-artikelen even onder uw aandacht:

Er is blijkbaar een nieuwe antisemiet benoemd tot “correspondent” bij de Volkskrant. Misschien moet ik het nog maar eens vermelden: een antisemiet is bij mij iemand die lieglastert over Israël terwijl hij beter móét weten. Maar desgewenst kan ik voor antisemiet wel “Israël-irrationalist” invullen.Theo Koelé heet de nieuwe ant-zionist. En dit is het ingezonden protest-stuk van Likoed Nederland dat naar de Volkskrant is gegaan en dat uiteráárd niet geplaatst is. Likoed legt daarin beleefd uit wat ik met veel meer schuimbekkende krachttermen zou hebben geëxpliceerd. Ik citeer één alineaatje uit “Eerste nederzetting…

View original post 335 woorden meer

