Matthijs van Nieuwkerk laat Beatrice de Graaf haar levensgevaarlijke D66-geloof weer ongeremd propageren

Martien Pennings

Ik schreef ooit “Beatrice de Graaf snapt niets van de islamitische terreur” en “Beatrice de Graaf hoort niet op een universiteit en niet in de senaat, maar in een dwangbuis”. Ik gaf deze karakteristiek van haar:

“Professor Doctor Beatrice de Graaf is docent aan de Universiteit van Utrecht en ze is niet gewoon onbekwaam, maar hartstikke gek en een gevaar voor de geestelijke volksgezondheid. Nu geldt dat wel voor het hele linkse establishment, maar deze extreem domme kut is . . . . . eh . . . . . toch wel extreem dom.”

Het is niet zozeer dat ze de feitelijkheden niet goed op een rijtje heeft. Nou ja: inzake Israël heeft ze geen idee, maar dat geldt voor 98% van de westerse wereld. Maar de ISIS-terreur heeft ze wel aardig in beeld, geloof ik. Ik heb geen spijt dat ik die tien minuten bij DWDD van…

View original post 766 woorden meer

