De toestand in Nederland door….

De wat oudere lezers onder ons hebben hem gelijk door, het is een parodie op het destijds zo bekende programma “De toestand in de wereld door G.B.J. Hilterman”. Destijds een veel beluisterd en naderhand ook bekeken programma waarin G.B.J. zijn kijk gaf op de politieke ontwikkelingen in de wereld.

Nee wees gerust, ik stel mezelf niet op gelijke hoogte met hem, daar was hij te goed en te hoog opgeleid voor en Tijl is in vergelijking met hem slechts een roepende kabouter op het alom  geprezen internet.

Hoe kom ik er dan zo op? Nou dat zal ik u vertellen, al sinds ik de beschikking heb over een computer met internetaansluiting lees ik dagelijks het AD, en al vrij snel nadat ik daarmee begon gaf ik ook zo nu en dan een reactie. U kent mij inmiddels een beetje en ik kan nou eenmaal slecht mijn mond houden. Ik heb…

View original post 803 woorden meer

