Islam = nazisme

Ik heb een korte samenvatting nodig dat dat zo is, voor in de toekomst. Heel veel korter dan ik het hier opschrijf gaat denk ik niet. Korter zou zijn om alleen het vetgedrukt te nemen, maar dan mis ik de uitleg. Ik zou heel veel onderbouwende linkjes in de tekst kunnen zetten, maar als ik het in plaatjesvorm wil herhalen (en dat gaat gebeuren in de toekomst) dan zijn de links niet klikbaar, dus heb ik ervoor gekozen ze weg te laten.

Islam = nazisme

Het Führerprincipe – Mohammed is de onbetwiste baas. Het grote voorbeeld voor elke moslim. Een cartoon over deze roofmoordenaar, slavenjager, verkrachter, pedofiel, massamoordenaar en kleuterneuker leidt ogenblikkelijk tot wereldwijde rellen en brandende ambassades. Het ruime merendeel van alle moslims in welk land ook ter wereld vindt geweld en moord gerechtvaardigd als hun profeet beledigd wordt.

Het Blüt und Boden prinzip – Het is de meest…

View original post 308 woorden meer

