De meest dodelijke cocktail lieve lezers; Islamitische dwang met westers oikofobe dhimmitude

Fenixx.org

Ik houd het niet meer uit. Stil zit ik hier weer diverse “world wide news” items door te nemen. Een mengeling van verdriet, woede en frustratie vult mij. Meer en meer en in steeds grotere mate wind ik mij op wat er zoal ten tonele verschijnt.

Nu weer een onzalig bericht waarin voorstellen tot hoofddoekjes –voor je het weet wordt dat een niqab- bij de Amsterdamse politie. Het interesseert me niet eens meer ene flikker waar dat vandaan komt, welke onzalige malloot met zoiets op de proppen komt.

Uiteraard voert het terug naar een Mohammedaanse bron, met als tussenlaag geïnfiltreerde allochtonen die zich bewezen hebben in een proces van civiele jihad, toegestaan door een clubje islam-appeasers, een stel naïeve onwetenden die zich baden in een dhimmitude houding om vooral niet voor racist uitgemaakt te worden. De samenleving is verrot, door en door verrot tot in de hoogste geledingen. We kunnen…

View original post 1.895 woorden meer

