Rechtse ploert Thierry Baudet, geïnterviewd in HP/De Tijd, bekent dat hij wel eens heeft geschreid

Martien Pennings

“Ik weet nog goed dat wij Erlkönig van Schubert luisterden bij Duitse les, dat ik zachtjes zat te huilen.”

Ik heb veel gemeen met Thierry Baudet: ook ik ben telkens weer verbaasd, als ik mijn eigen stukken herlees, hoe goed ze zijn en net als hij ben ik een uitgestotene die nog steeds wacht op argumenten van de kant van de uitstoters. Maar er zijn ook verschillen: hij is jong en ik oud, hij is succesvol en ik al een heel leven marginaal. En anders dan hij scheld ik de vijand, het regressief-linkse narcistisch-hedonistische zelfverheffingsneuroten-machtsconglomeraat, de tiefus als het zo uitkomt. Al argumenterend natuurlijk. Dat dan weer wel.

 

Het interview afgenomen door Tom Kellerhuis zit achter een betaalmuur en dus gebruiken we de soosjal miediejees maar weer eens om het volk te dienen.

“Ik vind het hartstikke leuk dat je me komt interviewen en ik hoop dat het…

View original post 3.317 woorden meer

