“Modus Operandi”: Peter Siebelts nieuwe boek over “de pro-Palestijnse lobby en de kruistocht van de kerken”

Martien Pennings

Schande dat ik nooit iets van Peter Siebelt heb gelezen. Want ik weet dat hij eigenlijk in zijn eentje het Nederlandse Discover the Networks vormt. Wel heb ik zijn pil “De 4e Wereldoorlog: het pad van Marx naar Allah” in de kast staan, maar ben er nooit aan toegekomen. Nu een mooi interview met Peter Siebelt in “Café Weltschmerz” door Joost Niemöller. Daar passeren alle boeken van Siebelt even de revue, maar ik stel vooral belang in zijn laatste, van 2017. Dat is een boek dat ik twee dagen na ontvangst uit zal hebben. Zeker weten. Want zelf heb ik, in samenwerking met Ya’akov Siepman, ook wel eens een kleinere poging gedaan de gristelijk-linkse Jodenhaatclubs in kaart te brengen, maar Siebelts werk belooft echt zeer veel grondiger te zijn

Omdat-ie on-line niet meer is te vinden:

Open brief aan Hare Majesteit de Koningin der Nederlanden.

Loosdrecht 23 juli 2010.

Majesteit,

Reeds…

View original post 2.222 woorden meer

