Rutte en Pechtold en Roemer en Timmermans betalen huurmoordenaars om Joden te vermoorden en er kraait geen haan naar

Martien Pennings

Niet alleen Rutte en Pechtold en Roemer en Timmermans betalen kopgeld, maar zo’n beetje 90% van wat er aan de macht is in Nederland doet hetzelfde. Ik zou wel eens willen dat ik aangeklaagd zou worden wegens smaad. Want dat mag je toch allemaal niet zomaar publiekelijk zeggen van fatsoenlijke Haagse heren als het niet waar is? Dat het met Jodenbloed bevlekte rotzakken zijn, Jodenjagers die in een niet krankzinnige wereld de doodstraf zouden moeten hebben?

Als ik ze ooit voor mijn rechterstoel in een Neurenberg 2.0 zou krijgen dan zou dat inderdaad mijn eis zijn. Aan de galg met het tuig! Wat zegt u? Nee, de kogel krijgen zou wat mij betreft te eervol zijn. De wurgpaal vind ik ook prima. In de straf moet de ten hemel schreiende gruwel tot uiting komen van wat zij jarenlang willens en wetens hebben aangericht. Dat geldt overigens voor alle personen…

View original post 390 woorden meer

